søndag 14. mars 2010

RATS

He is a fearsome King,
with the voice of an axe!

His skin is like a rugged road
and his bones whisper,
eager to break away from the flesh.
But he sustains,
he is the very power of sustension,
he spits nails
and sleeps on rocks.

They say rats kept him alive.
Rats!

And so are we all rats,
scuttling down in the deep
places of the earth.


Jeg har begynt å skrive på et nytt spill, på engelsk. Det heter RATS (ja, med store bokstaver), og er basert på en rekke dikt jeg skrev for en fem-seks år siden. Og ja, jeg vet, jeg burde kanskje gjøre ferdig Morgenfri, men jeg opplever at Morgenfri er veldig krevende, og denne nye visjonen er rett og slett veldig enkel og grei. En foreløpig presentasjon av konseptet for spillet ligger her (jeg gidder ikke kopiere teksten over hit).

Jeg kommer til å fortsette med Morgenfri også, men for nå tar jeg meg en liten pause og koser meg med RATS. Tror det kan bli et bra, lite spill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar