onsdag 26. mai 2010

Confuto

Larpwriter søker man etter minilaiver, skrevet av originale spillskapere, med sammfunnsfaglige tema. Laivene skal brukes i Hviterussland. I den anledningen har jeg begynt å skrive på et slags "kammerspill" for 5-10 spillere, som skal hete Confuto. Spillet er på engelsk.

Her er et utdrag fra introteksten:

"Confuto is Latin and can mean any of these things: To confute, restrain, check, repress, to check, stop, halt, turn back, silence, suppress, keep silent, convict. Which is exactly what we’re going to do in this game."

Jeg vet ikke om spillet blir ferdig, for akkurat nå har jeg ca fire-fem forskjellige prosjekter av forskjellige størrelser og forskjellige grader av progresjon. Ingen av dem er ferdigstilt, og jeg frykter at ingen blir det heller så lenge jeg jobber så mye som jeg gjør om dagen.

På den "positive" siden har jeg ennå ikke blitt tilbudt noen jobb for neste år, så det kan godt hende jeg får mer fritid til å lage spill fra og med August. Spennende tider.

Forøvrig lurer jeg på å flytte hele bloggen over til wordpress. Jeg tror det vil bli bedre på alle måter. Her finner du den nye bloggen!

1 kommentar:

  1. Jeg har også lyst å skrive noe til konkurransen! Men jeg vet heller ikke om jeg har tid osv osv osv.

    SvarSlett